min familj är nu häääär!

Kan inte fatta att min familj är här och jag har nu träffat dem :D är så glad! Jag är så stolt över dem :) Min värdfamilj och min familj kom jättebra överens och jag är jätte taggad för att visa dom mitt liv här i Ohio :) 
I lördags hade jag mitt going away party, kom massa folk dit och det var roligt. Spelade tennis och andra roliga lekar :) Åt mat och tårta! :)På kvällen hade jag och Jaime bonfire, det var Tori, Dakota, jag, Jaime, Brady and kyle :) Det var kul! I söndags åkte vi till kyrkan, Jaime gav blod :) Inte jag för jag var inte tillten att ge blod eftersom jag är svensk! Efter det åkte vi hem och städade. Senare på kvällen åkte jag med Tori och hennes familj till Beth och James och vi spelade spel och åt mat :) Idag, måndag var det memorial day, man hyllar alla veterans från war and stuff, så vi gick på en parad genom Milan, lyssnade på kör och sång, sedan hade Jace släkt kalas så vi umgicks med familjen.
Seaner på kvällen kom ju min svenska familj!!!!! Imorgon blir det skola, måste göra klart ett projekt också! Ha det bäst! <3 På onsdag blir jag 18!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0