8 dagar kvar i skolan!

Jag kan inte fatta att jag har åtta skoldagar kvar i skolan! Tiden bara rusar iväg! Igår sa jag mitt fösta hejdå! Det kändes så himla konstigt, och jag blev ledsen! Jag sa hejdå till en granne som jag träffar ibland och jag blev ledsen! Hur ska jag kunna säga hejdå till min värdfamilj!!! Det kommer bli så svårt! Men jag ska njuta den sista korta tiden som jag har kvar! Jag har en massa skojsugt framför mig! Och om en vecka kommer min familj hit"!!!!!!!! Kan inte fatta det!
Ha det bäst så länge!

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Mindre en vecka kvar:) Längtar. Idag har vi fixat internationella körkort. just in time

2013-05-20 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0