Min helg!

Hej hej! 
I lördags hände en massa skoj! Vi hade basketmatch som vi vann. Efter det åkte jag hem och fixade mig, åkte hem till Mia och hade gamenight! Vi spelade en massa roliga sällskapsspel och åt god mat :) Klockan tio hämtade Jordan upp Sina och mig och vi åkte hem till Stacey. Vi åkte sedan klockan elva till Wallmart och köpte mat eller mat fi köpte sockerflingor och chips hihi :) Åkte hem, kollade på Pitch Perfect (så underbar film), gick och la oss lite sent klockan blev tre på morgonen. Var tvungen att gå upp klockan halv nio för att åka till kyrkan eftersom jag inte har varit i kyrkan på tre gånger. Efter kyrkan åkte vi till Taco Bell och åt lunch. Åkte hem, skypade en liten stund med familjen. Åkte efter det till skolan för att se på skolans teaterföreställning :) Den var rolig. Efter det åkte vi hem, kollade lite på tv, åt middag, jag och Jillian bakade chokladbollar och de älskade dem. De är redan slut haha. 
Kollade där efter på The Golden Globe awards som fortfarande håller på. Det började klockan fem för vi kollade på röda mattan för att kommentera allas klänningar! :) Nu är klocksn elva och jag har inte skola imorgon! Yey så imorgon blir det en fixar dag :) Ska laga svenska köttbullar till middag, har också basket träning :) Bilder får ni imorgon :)
Puss och godantt! <3

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Det var roligt att ha med dig vid bordet när vi åt kvällsmat idag:)
Längtar tills vi är fyra runt bordet varje dag!! Och på riktigt! Men oj så fort det går. Ses ju om sådär fyra månader:D
Kramkram

Svar: Jaaaaa, jag kan inte vänta tills jag får krama er igen <3
Info om mig!

2013-01-14 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0