You show the lights that stop me turn to stone, You shine it when I'm alone!

Nu sitter jag vid datorn! Haha. Jag har precis målat naglarna så jag försöker göra ingenting! :)
Idag var vi på the melonfestival igen, det var kul! Alla juniors och seniors från våran skola som ville skulle vara uppe på scenen idag! och självklart tog mina amerikanksa vänner upp mig på scenen haha :) Så killarna på skolan i fotbolls teamet hade klätt ut sig som tjejer och de hade typ en tod model tävling, det var väldigt kul! :) Sedan donerade folk pengar och skrev lappar vad folk på scenen skulle göra! Självklart blir jag och två andra tjejer, Madiosn och Allison uppropade! Först sa han att vi tre skulle sjunga, sedan visade det sig att jag ksulle sjunga själv framför alla! Haha det var så pinsamt! De jhadevalt låt åt mig så jag sjöng Fearless med Taylor Swift! haha, men det var kul! <3
 
Efter det köpte jag vatten melon så klart och vi åkte hem! Jess tog oss sedan till en glassfabrik där glassen var jättebillig och dte var huur gott som helst! :D Mums!
 
Ja just det jag hade tennis träning idag! Mitt nya rack kändes hur konstigt som helst! Min coatch tyckte det var ett as bra racket! Hörde du det pappis? 
 
Jag hade lite mer privat träning idag med coatch walt :) så jag lärde mig en massa bra saker :) Och PAPPA jag kollade på den första videon som du visade mig! Och jag åt lite rosa rött kött idag! Jag känner mig stolt! Jag äter bara heeelt genom stekt kött men nu var det rött! Och det var faktiskt gott :)
 
Imorgon har vi tennis match och på onsdag och torsdag! På lördag har vi tennis hela dagen :D superkul!
 
Jag hatar att jag aldrig har börjat spela tennis i Sverige innan! Det är seriöst den bästa spoten ever!!!!! Love it! <3 jag blir så glad hela tiden! :D
Nu håller jag på med läxor! Vilket jag inte lyckas så bra med! Hihi. men jag är nästan klar nu! Ebba ska hjälpa mig med matte om några minuter! Gud va jag älskar skype! :D Imorgon fyller min bästa vän Mikaela år!!! :Di
Jag och Allison äter watermelon :D Mums! :)
 

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Hej svejs sötis. Det är inte pinsamt att sjunga, speciellt inte när du är så duktig. Dina kompisar verkar känna dig bra redan med tanke på låtvalet. Klart det är ett bra racket:) endast det bästa är gott nog. När du kört ett tag och fått rätt swing tekniskt kan vi ta ett lite tyngre racket, men en sak i taget. Kul att du älskar tennis:). Det är inte så svårt faktiskt, jag kör mer tennis än någonsin nu. Ska kanske åka till Karlstad och tävla om jag får ihop det med kalendern och M+L. Testfråga, ligger Karlstad uppåt eller neråt?:) ju mer och hårdare du tränar tennis ju roligare blir det. Nu i början gäller det för dog att få in rätt rörelser, så de sitter automatiskt. Därför är dessa videor bra, Splitstep kan du träna på hemma för att sedan praktisera det på banan. Likadant med swingen. JajaJa nu tjatar jag. Kul att du provar nya saker med öppet sinne, typ rosa kött. Ha en fin dag ppp

Svar: Haha det är alltid lika kul att läsa dina kommentarer! Karlstad ligger uppåt och det visste jag ;) Puss
Info om mig!

2012-09-04 @ 08:10:00



Postat av: Monica Palmér

<3

2012-09-04 @ 20:55:48



Postat av: Johan Palmér

Vad bra, både att du tycker det är kul med kommentarer och att du hade koll på Karlstad:).

Svar: Haha! Det var ju prima! :D Jag blir så glad varje gång du eller någon har skrivit något! Puss <3
Info om mig!

2012-09-04 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0