What makes you so beautiful, is you don't know how beautiful you are to me

Har ni hört Carly rae Jepsens nya skiva? Den är så bra!
 
Idag har jag gått i skolan, förkylningen börjat försvinna :) Jippi! Efter skolan åkte jag hem, sedan åkte jag och kollade på Sinas volleyball match :) De vann. Träffade lite nya människor haha! Var man än går så träffar man nya roliga personer!
 
Nu har jag fixat min min telefon så nu smsar jag för fullt haha :) Jag betalar 45 dollar i månaden och då ingår internet, sms och samtal hur mycket jag vill :)
 
Imorgon blir det football game! Adam skulle ta mig dit men jag ska fixa iordning mig med Allison, Cassidy och Madison så jag åker med dom istället :D Det är orange tema imorgon så ( Mikaelas favvo färg hihi) vi har lånat tröjor av Jess :)
Nu ska jag sova! Godnatt :)
Saknar min sötis lite grann :) <3
 

Kommentarer



Postat av: Mikaela

Jag lider med dig bästa vän<3

2012-09-21 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0