But with you I feel again Yeah with you I can feel again!

Hejsan hallå!
 
Äntligen är det helg :) Veckorna går så fort, de bara flyger förbi :) Skolan var som vanligt, matte probet gick bra! Historia prover gick ännu bättre men engelska quizet gick då lite si så där va! Haha jag chansade på alla frågor förrutom gissa ordet typ! Haha, hoppas jag gissade rätt! Jag har inte berättat hur mitt schema är, jag har detta schema varje dag året om:
 
07.50
French
Jr Language Art (English)
Recent American History
Choir
Study Hall
Lunch
Study Hall
Government
Algebra
02.50
 
Slutar skolan, tar gul buss till tennisplanerna
 
Tennis mellan 3.00 - 5.00 pm
 
Hem
Äter maaaat
Duschar
Läxor
Tv om jag hinner
Dator
Säng
 
Så ser min vardag ut :D Hihi Om jag inte har match för då kommer jag hem vid nio och då kan jag glömma tv och dator haha :) Men jag har två study hall vilket är bra! Där gör jag alltid matte och government läxor :)
 
Idag är det hemma match igen :) Det är White out så alla ska vara vita :) Träningen idag blev inställd så jag har träning imorgon kl. 8.00 - 11.00 am
ÅÅÅÅÅ ville verkligen sova, men men :) det kan jag göra på söndag :)
På måndag ska jag ha en presentation om mig själv och Sverige, ska baka en kladdkaka till dom också! Jag ska ha det i History :) 
Hejdå!
Jess med den fina ( jätte fula) hatten hihi :D
 

Kommentarer



Postat av: Mélodie

Vad bra att du fortsätter med franskan!!! :))

Svar: haha japp :D
Info om mig!

2012-09-19 @ 18:55:32
URL: http://melodiesweden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0