NU ÄR DET NÄRA!!!!!!!!!!

Asså nu spricker jag, vad är detta för konstig känsla jag har i kroppen. Det är så blandade känslor just nu. Magen pirrar, benen pirrar, hjärtat slår fort, ibland gråter. Haha om det är symptomen på resefeber så kan jag berätta för er att det har jag. :)
 
Igår hade jag kalas för hela tjocka släkten!!! Det var fullt ös från första början. Jag är så glad att jag han träffa alla och ge alla en bamse kram! Det är sorligt, dom som jag inte kommer hinna ge den bamsekramen till! Men men sånt är livet:)
 
Idag har jag pratat lite med mina värdföräldrar och min kontaktpersons son:) De är så snälla hela bunten;) Imorgon  ska jag packa färdigt och träffa den sista kompisen;) nej nu måste jag gå och lägga mig!! Puss på er! Det blir ingen blid idag, orkar inte;) sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0