New Port beach and Rollerskating!

Hej hej! 
Nu sitter jag i mitt rum och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar! Vi ska äta om 20 minuter för att sedan åkte till ett jättestort shopping mall :D 
 
I söndags åkte vi till New Port beach och var där en hel dag:) Vädret kanske inte var det bästa men det var helt okej varmt. Bussresan tog kanske 1 timma. När vi var framme gick vi till hamnen och kollade på stora båtar och i småbutiker. Efter det gick vi vidare mot stranden;) Det tog 40 minuter att gå från bussen till stranden:) När vi var framme skulle vi äta våran lunch, men det var lättare sagt än gjort när det var stora fiskmåsar som omringade oss :S De var lika stora som en hund typ och attakerade Adlinas mumsiga cupcake  rakt ur hennes hand. När vi hade ätit våran lunch badade vi, vattnet var inte kristallblått men det var fint ändå:) Killarna stannade sedan kvar för att spela beach volleyboll, men vi gick tillbaka till stan:) På vägen stannade vi vid Donkin' Dounuts och köpte en smoothie :) När vi var framme gick vi in i affärer men det är så kallt i alla affärer så man får typ hjärtstopp för all aircondition (stavning). Åt sedan en jättegod  sallad med lax till:) ååå vad gott det var med någon fräsh mat ;) jag har tröttnat på maten här, den är så fet och inte god alls:) men den fungerar! På lördag befinner jag mig hos min värdfamilj :D
Tillbaka till New Port:) Efter maten gick vi till bussarna och åkte hem:) När vi kom fram spelade vi rundpingis:)
 
I måndags hade vi lektioner som vanligt och sedan åkte vi till ett rollerskating place:) Där åkte vi rullskridskor, spelade lasertag och dansade. Det var superskoj, men det var tre stycken som fick åka till sjukhuset pga bruten handled, knä ur led och en svimmade :( 
 
Idag har vi haft lektioner och snart ska vi åka och shoppa!!!! :D Jag undrar ifall det är något mer som har hänt! Alla är så trevliga och snälla på camp, alla är med alla och vi har alla något gemensamt:) Så det är jättekul! Man pratar alltid med nya männsikor från hela världen:) Här får ni några bilder från New Port och lite annat!
Havet!
New Port
Vi svenskar och Jahn från Tyskland:)
The beach
The beach
Sallad med lax
Rollerskating:)

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Godmorgon :). Vilken fräsch sallad. Allt är stort i USA till och med fiskmåsarna, de verkar inte vara så blyga. Haha. Det går bra för Linnea och mig i tennisen:) Linnea vann singel igår, jag vann min singel och även dubbeln. Igårkväll vann Linnea och jag mixed dubbeln så där är vi i semi nu. The winner rakes it ALL :). Puss puss nu har vi kört en löparrunda som uppvärmning för linneas match nu på morgonen. Håll tummarna. Pappis

Svar: Ååå vad kul! Hälsa <3
Info om mig!

2012-08-01 @ 06:55:58



Postat av: Johan Palmér

Godmorgon :). Vilken fräsch sallad. Allt är stort i USA till och med fiskmåsarna, de verkar inte vara så blyga. Haha. Det går bra för Linnea och mig i tennisen:) Linnea vann singel igår, jag vann min singel och även dubbeln. Igårkväll vann Linnea och jag mixed dubbeln så där är vi i semi nu. The winner rakes it ALL :). Puss puss nu har vi kört en löparrunda som uppvärmning för linneas match nu på morgonen. Håll tummarna. Pappis

2012-08-01 @ 06:56:00



Postat av: Johan Palmér

Svårt med iPhone. Tryckte visst iväg det två ggr:). Sedan ska det ju va takes(jädra stavningsprogram) puss igen.

2012-08-01 @ 06:58:36



Postat av: Johan Palmér

Psst. Såg du bilden jag skickade på mail? Gott.

Svar: Haha ja jag såg bilden! Mums vad gott :)
Info om mig!

2012-08-01 @ 07:00:48



Postat av: Johan Palmér

Psst. Såg du bilden jag skickade på mail? Gott.

2012-08-01 @ 07:00:48



Postat av: Johan Palmér

Psst. Såg du bilden jag skickade på mail? Gott.

2012-08-01 @ 07:00:50



Postat av: Monica palmér

Hoppas det gick bra att tvätta:) trots att du inte fått någon lathund. härliga kort och vad skönt att det finns mat som är fräsch också!!
Nu är jag ledig två dagar, ska bli skönt! Var rädd om dig och uppdatera för det är jättekul att följa din blogg och se att du har det bra! Kram kram från mammut. (Linnea har börjat kalla mig för det)

Svar: Haha Mammut<3 kan vi inte skypa imorgon då? Vid halv sju hos mig och vid halv ett hos dig på dagen då;) puss
Info om mig!

2012-08-01 @ 08:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0