Long Time No Seen!

Heeej!
Det var hur länge sen som helst som jag skrev här, det har hänt mycket må ni tro! haha
Nu är det nämligen 2 veckor och 5 dagar kvar tills jag åker, flyfbilljetterna ska komma denna vecka!!!! Taggad:) Imorgon kommer min nya dator också! På fredag ska jag jobba, på lördag kommer min kompis från Tyskland hiiit! På söndag ska jag åka till Stockholm för att skaffa visum;) Mitt ica bankomatkort har kommit också så måste hämta det. 
 
Och världens sämsta nyhet!!!!! JUSTIN BIEBER KOMMER TILL SVERIGE EN MÅNAD INNAN JAG KOMMER HEM FRÅN SVERIGE!!! Jag tror gud straffar mig för att jag ska ha ett så roligt år med många uppleverser att han tycker det är roligt att jag missar min STÖRSTA IDOL LIVE I SVERIGE!!!! Jag och mina kompisar fick lite panik! Men, men man kan inget göra åt det, jag får tänka frammåt och inte gnälla, jag menar jag har ju fått chansen att resa till usa och bo där så vad mer kan man klaga på;) Han kommer väl till anrdra ställen än Sverige;) hihi (alltid tänka possitiv)
 
På Usa sidan är det lite problem just nu, har fått en familj och så men det är strul med skolan så jag vil inte berätta något än för jag vill att allt ska vara helt klart! Vi får se hur det blir med det;) har bjudt in min slökt på american bbq party! Idag är det 4th of July!!! grattis usa!
Gud vad jag pladdrar, men det blir väl det när man inte vet riktigt vad man ska skriva och när man inte uppdaterat!
Haha jag har typ 17 stycken som kollar på min blogg varje dag! Vet typ vilka fem det är men inte vilka resten är! haha<3
Nu håller jag på och jobbar också, har fått en jobb av pappa som jag kan göra hemma på datorn så det är braaa! Sen håller jag på att göra ne egen receptbok till min värdfamilj! 
Har skrovit en inköpslista också;) 
 
Igår var jag på bio med mina underbara bästisar! Vi var och såg What to expect, den var asbra!! Verkligen jättekul!:)
Här kommer lite bilder och en bild på min efterlängtade resväska! haha
puss på er! 
Saker som jag har lagt fram och min ROSA resväska!
Mina Bästa! Innan bion köpte vi enormt god glass och en donout! (haha stavningen)
Glass i stora lass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0