I'm feeling great I'm feeling awesome!

Tjohooo!
Nu blir detr räser skrivande eftersom jag ska vara nere i entrén om 5 minuter och gå till lektionen! Har precis ätit frukost! jag och några tjejor tog ett träningspass imorse! Det var skönt att springa av sig :) Det är så kul att få så många komentarer hela tiden, man blir så glad! :) 
 
Igår började vi med att samlas i aulan där lärarna hade en liten teatersång föreställning ;) Det var jättekul! Oj nu hinner jag inte mer!! Jag uppdaterar efter lunch! Puss på er!
Här är i alla fall en bild i aulan <3 så länge!! Kommer mer bilder ikväll för er då! :D

Kommentarer



Postat av: Mélodie

Hej Jennifer!
skönt att läsa att allt går bra med dig i USA och att du har det bra där! :)

Fortsätt att skriva, jag är jättenyfiken och tänker ofta på dig <3
Saknar dig!

2012-07-27 @ 18:44:12
URL: http://melodiesweden.wordpress.com



Postat av: Matilda

Hej Jennifer! Tänkte bara höra ifall du kunde byta namn på min bloggadress till usamatilda.blogspot.com istället för uslifeforayear.blogspot.com, hade vart jättesnällt! :) kram!!

2012-07-27 @ 19:29:05
URL: http://usamatilda.blogspot



Postat av: Johan Palmér

Haha. Du har väl aldrig bråttom:) du måste ha världsrekord på 230 m ( som det är till bussen) hehe. Puss

2012-07-27 @ 19:34:46



Postat av: Frida Ottosson

Hoppas du får det jättebra Jennifer! Kommer sakna dej..Jag kommer läsa din blogg varje dag så uppdatera mycket;) Kram Frida<3:)

2012-07-27 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0