En liten fixar dag!

Hej!
Jag börjar alltid mina inlägg med hej, haloj, hej hej, haha nu till det som jag skulle skriva!
Gick upp kl halv tio för att ringa till min ica bank om några frågor, har ringt CSN också om lite frågor:) Nu har jag lite samtal kvar att göra;) 
 
Jag har även lite panik! Mitt kompis Ebba åker om typ 2 dagar till USA och jag åker ikväll på en liten båtsemester med min familj och detta betyder att jag inte kommer hinna se henne;( Idag jobbar jag så jag kommer inte hinna det;( 
 
Och nu till det possitiva:D Jag åker om exakt:
1 vecka
3 dagar
20 timmar
 
Kan ni fatta detta! Jag kan inte beskriva denna konstiga underbara ledsna men ändå glada känslan man har i magen;) 
För dom som tycker om typ Award Shows så vill jag påminna er att på söndag kl åtta är det Teen Choice Awards, gå in och rösta på era favoriter som jag förmodar är typ Taylor Swift och Justin Bieber! Hihi
Ha det Bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0