Ambassaden Here I Come!

Hakom hem för typ en timma sedan, blev inte så mycket shopping eftersom min madre hade brottom hem;) Men nu ska jag packa för Stockholm imorgon:) Det känns som jag har glömt en massa saker som måste fixas till visumet, men det är väl för att man är så himla nervös;) Det kommer bli superkul! Kanske inte imorgon bitti när klockan kommer ringa på typ halv sex:) men men. Men det ska bli kul att åka upp dit, ska egentligen fixa visum på måndag men ska upp med några kompisar så det blir en minisemester på typ 2 dagar haha:) 
Nu sitter jag och testar photo booth på datorn ;)
Ha en bra lördags kväll.
Grannarna spelar as hög jazz musik för de har feeeest och min syster spelar höööööög Justin Bieber musik vilket blir en konstig blandning! Hahah <3 Justin hade räckt för min del;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0