Which way is right, which way is wrong!

Min helg har varit den bästa någonsin!!!! Jag älskar min nya värdfamilj och jag gör så mycket saker hela tiden! 
Fredag! Min första basketball match! Det var så kul! Inte som fotbolls matcherna men nästan! Det kändes om om man befann sig i TV serien One Tree Hill! Alla cheerleaders som hejade, basketball, hejarklacken, allt! Vi förlorade dock men det var kul ändå! Det var en blue out så alla var klädda i blått :) Vi åkte hem och sedan hade vi filmkväll med familjen, vi såg Crazy, stupid, love och The other guys. Julia den äldsta dottern kom hem på fredag också. Hon går på Ohio state university och är hemma nu i fyra veckor. 
 
På lördag var det full fräs. På morgonen hade vi basketball match, vi förlorade också men det var kul ändå! Efter det åkte vi hem och duschade för att sedan åka till the mall och leta efter fula christmas tröjor :) Julia, jag och Jaime lyssnade på musik och rockade loss i bilen på väg dit.  Vi letade överallt men vi hittade inget, men jag köpte strumpbyxor. Vå åkte till taget, där hittade vi glass! Haha så vi köpte glass, mums. Där hittade jag även basket shorts och ohio state hörlurar. Sedan åkte vi till Walmart för att köpa kakor, de var tvugna att vara röda och eller gröna :D där hittade vi jul tröjor haha så Jaime och jag köpte lika dana så att vi matchade. Vi åkte vidare till Game night hos Mia! Där var alla grannar samlade och vi åt mat och spelade en massa roliga spel!! Charader och med andra ord. Det var hur kul som helst! Sina vann den fulaste jul tröjan haha. Hon hade lampor i sin tröja :) Vi gick vidare till Tori's house där vi sov över!! Vi kollade på Bridesmaides :D Det var Tori, Jaime, Sina, jag och Tori's storasyster som ska gifta sig i Maj och hon graduate from college i maj också! Vi ska gå på hennes student och hennes bröllop! Jag ska få hjälpa till på ett ameriakanskt bröllop! De frågade mig idag om jag ville vara med! Så jag ska vara med och se när hon provar sin brudklänning, när hon väljer blommor, fixar lokalen, och jag ska vara en tärna! Så vi ska prova matchande klänningar snart :D Åååååå det ska bli roligt! 
 
Imorse (Söndag) var vi tvugna att gå upp klockan åtta för att åka till kyrkan! De går i en kyrka som ligger 30 minuter här ifrån. Jag åkte med Julia (18 år) och Jace (5 år). Kyrkan var väl inte så jättekul men det är ju också en del av den amerikanska kulturen. Jag träffade en massa nya människor och jag var tvungen att ställa mig och och berätta vem jag var haha :) Det var slut klockan halv tolv och då åkte Julia, Jillian och jag till McDonald's och köpte lunch haha :) Jon var inte med för att han var ute och jagade, he shot three ducks and one goose. han skjöt tre ankor och en gås. De körde mig till Tori för att åka till ett shopping ställe :) De liknade Sverige med alla affärer på gatorna. Jag köpte julklappar och en adapter för usa's eluttag så jag kan ladda min iphone. Vi åkte också till Cheescake factory! Det var såååååå gott! Jag åt en sallad med potatis soppa, sedab cheecake with kokosnöt smak or whatever! Sedan åkte vi hem och nu är jag hemma. Vi sitter och kollar på TV och jag har alla läxor klara för imorgon. Haha jag har verkligen igen tid sedan jag bytte värdfamilj. Vi gör saker hela tiden... Men det är så det ska vara! :)
Min värdpappa handlade idag svensk ost!!! Haha han hade letat efter det eftersom jag pratade om det :)
<3
Jag, Jaime, Julia and Jillian! Mina värdsystrar <3
 
Jag och Jaime före basket matchen :)
Mia, Jaime, Brady, Jag, Lauren och Nicki på basket matchen!
En till ;)
The cheerleaders :)
Lauren, Nicki and Taylor
Morgan, Natalie and Karyn
Jaime och Brady ( hennes pojkvän)
National sången
Jaime och Tori ( Sina bor hos Tori nu)
Sina, Liz, Ciara och V.
Lauren, jag och Natalie <3
Jon (min värdpappa) jag och Jilllian :) haha
Haha vi kollade runt på min dator och så hittade jag photo booth :) så det hade vi lite roligt med
 
 
Jaime och jag!
Nu måste jag sova! Bilder från shoppingen idag blir en annan dag! <3
 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Vad jag är glad att du har det så bra!! Vad roligt att du ska vara med på ett bröllop och att dessutom få vara tärna<3 blir nästan lite avis:)
Du kan väl sjunga då du som sjunger så bra!!
Älskar dig och hälsa din nya härliga värdfamilj:D

2012-12-10 @ 10:42:58



Postat av: Johan Palmér

Härligt. Så ska det vara

2012-12-10 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0