Snow snow snow snow!

Äntligen fick v snöööö! Jag som har gått runt och väntat på det! Jag hade velat ha en snö dag i skolan idag vilket betyder ledigt men det var inte snö på morgonen, men det började vid nio tiden....Och sedan fortsatte det heeela dagen, det var fem bilolyckor efter skolan idag när alla elever skulle åka hem. Men inget allvarligt som tur var! 
 
Idag i skolan hade vi förkortade lektioner eftersom vi skulle ha julavslutnig efter skolan, i franskan kollade vi på film, vi gjorde julkort i engelskan, hade ett quiz i history, i choir kollade vi på film, i government hade vi ett test, och på matten gjorde vi suduko :) Jag var den ända som visste hur man gjorde det så jag vann haha :)
 
Så efter skolan vid halv ett så samlades alla i gympa salen för att ha alla bränner alla tävling typ. Lärarna var med också så det var jätte kul. Det var andra små tävlingar också, det var kul! Efter skolan hade jag träning, sedan åkte vi hem. När jag kom hem hade jag min första riktiga hemlängtan. Det var jobbigt men Jaime muntrade upp mig med roliga bilder och skämt haha! Sedan åkte vi till the mall och lite andra små affärer för att fixa det sisat julklapparna :) 
 
Vi var hemma vid åtta tiden, då åt vi mat, och kollade på filmen 2012. Det passar ju bra eftersom att jorden ska gå under i natt haha! Vi har storm här nu så det blåser hur mycket som helst. Köpte Taylor Swifts jul skiva idag, den finns inte i Sverige så jag är hur glad osm helst!
Här kommer lite bilder! Puss puss
 
Imorgon har vi bakset match, sedan ska vi ha julbak. :) Nu har jag äntligen jullov!!!! :D
Snööööö
Hej hej
Sina med jul mössa
Mrs. Dow har detta i klassrummet så det luktar jul 
Min engelska klass! :) Inte hela det fattas tre peroner
Sara and Cami
Min history class
Min government class! Detta är min favorit klass
Doughsball

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Härligt att ni fått snö nu! Vi hade massor här förra veckan men sedan så försvann allt men idag snöar det lite grann:)
Fina bilder på dina klasser, precis så som man sett att klassrummen ser ut i amerikanska filmer! Så du har börjat få lite hemlängtan nu. Inte så konstigt egentligen nu när du varit borta ett tag. Men du kommer ha en jättebra jul är jag säker på och sen upplever du så mycket kul hela tiden så vips kommer du vara hemma igen. Jag skulle hälsa god jul till dig från alla på Forsgården:) vi har stängt nu och öppnar igen den 7 jan så nu har jag lite ledigt, skönt!
Fick G på min senast tenta så nu väntar jag på resultatet från min kundplan som jag gjorde som hemtenta. Lite plugg blir det i jul men jag ska mest ha det lugnt och skönt:)
Nu ska jag och pappa åka iväg och fixa de sista julklapparna och sedan ska jag göra grönkål och brunkål. Puss och kram till dig världens bästa❤

2012-12-22 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0