Måndag!

Hej hej!
Nu är det måndag igen! Veckorna bara flyger iväg och det är redan December! 15 dagar kvar till jul! Crazy!
Idag hade jag på mig Yoga pants i skolan för första gången!!! Haha det var såååå skönr och belvämt! Jag kännde mig som en sopsäck när jag gick in i skolan men det ändrades snabbt när ungefär 80 % av alla andra tjejer hade dom på sig, haha! Jag ska ta ett kort på dom imorgon för de som inte vet hur de ser ut! :) 
Imorgon har vi basket match och vi hoppas på vinst eftersom det är på hemmaplan! :) Ikväll har jag spelat gitarr och försökt att lära Jaime :) vi ska öva 10 minuter per dag så förhoppningsvis kan hon spela gitarr innan jag åker hem!
 
Idag efter skolan och träningen så tittade jag på Vampire Diaries från i söndags, sååå bra! :) Här kommer lite bilder från helgen och game night.
Jag och Jaime äter mat från Taco Bell
På väg till en basketmatch
Tori och Jaime
Mia gjorde en fläta i Sina's hår
Tori and Jaime dansar! Haha
Jace
Jace
Min värdmamma köpte tre olika doft ljus som Jaime och jag har på vårat rum! Så det luktar jul :)
Köpte rött läppstift
Haha, Jaime och jag
Mia
Från matchen i lördags. Sina, jag, Jaime, Marylin, Megan och Mia
Jag och Sina på Game night! Sina vann fulaste jul tröja! haha
Jag och Jaime med matchande tröjor
Jag och Mia! Det var henne som vi var hemma hos! De har game night en gång i månaden så nästa gång är temat Talangtävling :)
Haha
Detta var hela gånget förrutom Kyle och Alyssa som inte hade kommit än :)
Sina kröns till fulaste tröjan queen
Från sönadgs när vi sjoppade
Tori
Sina och jag utanför Cheescake factory
Cheescake
Mörkt bröd
Tori, Sina och jag
I mitten är det Tori's syster Beth som ska gifta sog, till vänster är hennes fästman, och till höger är Tori's och Beth's mamma
Min mat! Mums
Cheesecake
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0