Lite Bilder!

Hej hej!
Igår skrev jag inte på bloggen för jag hade inte så mycket tid! Efter skolan åkte vi hem åt mat, kollade på youtube videos med familjen, åkte vidare till hemma match mot Clyde. De är det bästa basketlaget i norra usa! Så det blev en tuff match...Men vi förlorade bara med 40-45. Så det var bra! :) Fick sedan mat där.
Åkte hem, dushade och sov:)
 
Idag var det skola! Vi har haft teman i skolan hela veckan som har med jul att göra! Måndag kommer jag inte ihåg, tisdag var det dress up, onsdag var det ugly christmas sweater, imorgon är det grönt och rött och på fredag vet jag inte! Får kolla upp det. Hade träning efter skolan som vanligt, åkte hem! Mina TAYLOR SWIFT BILJETTER HADE KOMMIT! Så nu har jag dem!!!! :) ÅÅÅ kan inte vänta mer! Konserten är den 8 maj. Vi åt mat, jag hjälpte till att vika tvätt, dushade, spelade gitarr, gjorde läxor, och nu kollar Jaime och jag på filmen A cristmas carol. Men kommer somna snart hahah :)
 
Imorgon ska jag, min värdmamma Jen och min värdsyster Julia efter skolan åka med min franska klass till en restaurang och äte fransk mat :) Det ska bli mysigt och gott! Det är bara två dagar kvar i skolan nu wiiii. På fredag har jag varit här halva tiden!!!!! Det är sjut vad tiden går fort! Jag vill inte hem!!!!!! Det får inte ta slut!!!! Men jag ska njuta av halva året som är kvar <3
Här kommer lite bilder från den senaste tiden :)
Jag och Jaime fick lite monga ryck nu på kvällen, vi hittade en tejp rulle och tejpade vårat ansikte hahah vi låg på golvet och skrattade haha :D
Haha hon ser ut som Michael Jackson haha
När jag klippte mig
Efteråt, hon klippte en decimeter!
Jaime och jag före matchen
Jaime, Tori and Megan
Jace med min mössa
Är lite suddig men Jaime gjorde den här till mig <3
Jag på Lucia innan skolan
Jag och Marylin i skolan! Vi har nummer 13 på handen för att det var taylor Swift's födelsedag
Lussebak!
Heeeej
Mums
Jag höll döda ankor, Jon hade sjutit dem ! haha
Katten Alice
Taylor Swift biljetter!
Detta fick jag av människor från skolan idag! Jag blev så glad! De hade fyllt ett kuvert med glitter så när jag öppnade det fick jag en massa glitter över mig haha<3
Detta kom i brevlådan idag! Ett julkort från min tennis coatch :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0