In this moment last year everything was so different!

 
Grattis på födelsedagen världens bästa pappa! Jag gjorde en video till dig pappa! <3 Love you
 
Nu är det snart ett nytt år, nya möjligheter! Det känns som att det inte var länge sedan som det var nyår! Tiden går så himla fort! Det är läskigt. Det betyder också att halva mitt år är över, men jag har så mycket att se fram emot, förrutom att åka hem haha :) Visst jag vill träffa min familj och mina vänner men jag vill stanna här :)
Aja hoppas ni får ett himla bra nyår och en grym start på 2013 :) Puss på er......

Kommentarer



Postat av: Amanda

HAHAHAHA galet bra dansat kusin ;) fin video <3

Svar: Haha man tackar! <3
Info om mig!

2012-12-31 @ 18:56:29



Postat av: Johan Palmér

Ahh, vad glad jag blev, vilken fin video och vilka fina bilder med fina ord. Tack världens finaste. Älskar dig. Puss och kramizar

2013-01-01 @ 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0