I knew you were trouble!

Så lyder Taylor Swifts sång och hennes musikvideo släpptes den 13.e december och jag har kollat på den typ 100 gånger. Den är så bra!
 
Idag har det varit söndag vilket betyder kyrkan. Vi åkte hemmifrån vid nio, fick mat i yrkan idag! Mums. Sedan åkte vi hem, visade dem lite svensk musik och det tyckte om det :)
När jag kom hem fixade jag i ordning mig för att sedan åka till skolan och ha våran julkonsert! Det var kul. Åkte sedan hem, skypade lite med min familj! Sedan skypade jag med Nathalie i nästan 2,5 timma :) Det var kul <3
 
Åt mat, gjorde lite franska, kollade på jul film med min värdfamilj :)
Nu ska jag sova! Det är sista veckan i skolan nu innan looooov! Det ska bli skönt! :)
 
Godnatt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0