Home sweet home!

Hej hej!
Denna vecka har varit spännande, rolig och jobbig! 
Jag har inte bloggat denna vecka eftersom jag har bytt värdfamilj.....Så både jag och Sina har spenderat veckan hos våran IEC (kontaktperson) som bor i Columbus. Vi blev upphämtade i måndagskväll och så kom vi till våra nya värdfamiljer idag.
 
Under veckan har vi gjort en massa saker, vi har varit på ett Christmas Zoo called the zoo lights där man ser en massa julpynt och lights. Det var roligt. Sedan har vi varit på ett museeum, där hade de en massa konst gjort av plast! Sedan i lördags var vi på en julkonsert med våran IEC, Yasmin, Georg, Sina, en annan utbytis från Thiland, Joy and Max som är Georg and Yasmin's IEC. Den var jättebra! 
Jag och Sina har kollat mycket på One Tree Hill eftersoom Georg, Yasmin, Nick,Matt and Jaden var i skolan hälften av dagarna :) och så förökte vi göra lite läxor! Joy gjorde en massa god maaaaat. 
 
Så idag packade vi allt vi hade ( och de var inte lite saker) hur ska jag få hem allt till Sverige haha. Sedan åkte vi till Sinas värdfamilj först, Toris familj, våran kompis. Och så intervjuade våran IEC dom. Sina lämnade vi där och så åkte vi till min nya familj!!!!! De är suuupersnälla! De hade gjort en skyllt, welcome Jen Jen :) Det är mitt smeknamn i den nya familjen Jen Jen. Pappan heter Jon, mamman heter Jen, sedan min kompis Jaime, lillebror Jace, lillasyster Jillian och så en storasyster som heter Julia! Men hon går på college så hon är inte hemma. Hon kommer hem nästa helg.
Familjen är såååå snäll. När jag kom hjälpte alla mig att packa upp,jag viade dem bilder på min dator, vi åt mat, de hade pakat en tårta, vi kolllade på film 'men in black 3' den var jättebra! Min nya värdfamilj älskar musik och film!! Haha det gör ju jag med haha :) De har en stor svart labrador som heter Boone! Han är sååå söt. sedan har de en katt Alice. 
 
Lilebrorn var så söt och frågade en massa saker! Och de frågade vad jag vllle göra här i USA! Vi ska åka till Nashville på något lov! Taylor Swift bor där!! Haha 
Och deras släkt vill träffa mig och har skrivit på min Facebook! Detta känns hur bra som helst! Jag delar rum med Jaime (16 år). Detta kommer bli hur bra som helst!:)
Puss och kram på er! Bilder kommer snart. Jag har inte haft tid att lägga upp några bilder på datorn :)
Min nya värdsyster och jag <3
Jaime, jag, Jillian och Jace. Jillian är 14 år och Jace är 5.
 

Kommentarer



Postat av: Sara

Varför bytte du värdfamilj? :)

Svar: Hej hej! Jag bytte värdfamilj för att det inte fungerade med familjen längre... och våran organisation ville inte att vi skulle bo kvar där pga deras ekonomi! Nu har jag hamnat i världens bästa familj! Så nu är det bara att njuta av det som är kvar! Kram
Info om mig!

2012-12-03 @ 15:25:22



Postat av: Monica Palmér

Är så glad att du hamnat hos denna härliga familj!! Nu börjar resten av ditt fantastiska år😃kram mamma

2012-12-03 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0