Hej hej all my friends in sweden Jaime says Hiiiiiiiiiii!

Hej hej! 
Idag har varit en rolig dag! I skolam hände det väl inte så mycket! Eller i min government class idag hände något jätte roligt! Vi pratade om nyheter och då hade Ben i min klass en nyhet om en tant som dog igår och hon blev 119 år gamal eller något och då sa Ben att han skulle bli 137 år. Då sa jag att jag skulle leva forver för jag skulle bli vampy! Och då sa Zach ' om du är vampyr då blir jag en varulv! Haha och då sa Sam ' skulle det föreställa en dålig pickup line' haha de som har sett på Twilight fattar. haha det var i alla fall väldigt roligt!
 
Efter skolan hade vi basket, jag trodde att träningen skulle ta död på mig eftersom att varsity förlorade med 63-30 igår, men den var bra! Så det var jag glad för haha. Sedan hämtade Sina's värdföräldrar oss från träningen och så åkte vi hem till dem, Tori bor där också, och hon hade dragit ut fyra tänder så vi sa hej till henne! Hon mådde bra! Var väldigt trött på grund av medicinen. Vi fick kakor som hennes pojkvän Micheal hade bakat och sedan fick jag ett paket av Sina! En julkalender med tysk choklad som jag kan öppna varje dag :) mums
 
Jaime och jag blev sedan hemkörda. När vi kom hem stod det mat dukat på bordet :) Det var huuur gott som helst! Jaime var jätteglad för idag blev hon och nu hennes pojkvän officiellt ihop! De är så söta :) 
Jag älskar denna värdfamiljen! Jag är så glad! De är så otroligt snälla!!! Imorgon ska min värdmamma Jen åka till en affär och köpa skolkläder åt mig. Alltså t-shirt och hoodie med min skoltryck på! Gud vad min svenska låter konstig! Haha. Jag trivs hur bra som helst! 
Har hört att ni har fått mycket snö i Sverige! Jag vill också ha snö men det kommer väl snart. 
 
Jag har gjort jätte mycket läxor hemma idag! Matten är klar, franskan är klar, govenrment läxan är klar, english läxan är klar, jag behöver bara öva lite history, govenrment och franska tills imorgon haha! Men det ska nog gå bra! :) Jag fick A på mitt speech i engelskan! :) jag är så glad!
 
Ska skypa med Nathalie om en liten stund! Puss puss och hoppas ni har det bra! Jag ser fram emot helgen, detta händer då!
- På fredag har vi den första hemma matchen i basket ( killarna alltså )
- Julia, min värdsyster kommer hem från Columbus, hon går på Ohio State University ( det är första gången jag träffar henne! 
- Efter det ska vi ut och äta med värdfamiljen.
- Lördag har vi basket match.
- På eftermiddagen ska vi julshoppa med familjen.
- På kvällen är det game night hos min kompis Mia. Det menas med att alla grannar tar med sig mat coh så spelar vi olika spel, som singstar, wii, vanliga spel och en massa annat! Det roliga med det är att det är så många kompisar som kommer vara där eftsrom jag nu bor i ett område där jag har alla mina klasskompisar runt omkring mig :) De som jag vet är Mia, Jaime, Sina, Tori, Kyle, Alex, Ryan, Micheal, Alyssa and Brady. Det ska bli super!
- På sönadg blir det första gången i kyrakn med min värdfamilj, och de har pratat om mig i den kyrkan så alla är jätte spända på att få träffa mig haha :)
 
Hej svejs! Nu ser jag och Jaime på Polar expressen! Eller jag lyssnar mest haha :)
Jaime <3 Min värdsyster hon är 15 fyller 16.
Boone! Hunden <3 
Min lunch bag!
 

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Åhhh vad härligt allt låter. Jag kan riktigt höra hur glad dinröst låter. Kul med alla kompisar. Kul att gå i kyrkan också. Hälsa hela familjen.

2012-12-06 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0