God jul Sverige!

Hej hej!
God jul alla kära! Hoppas ni får en riktigt mysig och bra jul! Min julafton är ju den 25 så jag får vänta lite till. Tänk att jag har varit här halva tiden, halva mitt år, det är så läskigt!!!! Men jag älskar mitt liv här och jag ska leva varje minut.

Jag gjorde inget inlägg i lördags, var för trött! Men i lördags hade vi basket match och vi vann :) sedan åkte vi och åt mat på en pizzeria! Pratade med ägaren haha så nästa gång jag kommer dit ska jag få en t shirt haha :)
Efter det åkte vi hem och fixade oss, åkte tillbaka till skolan och kollade på killarnas basket match. Temat var neon så alla hade på sig glada och starka färger. Pratade även i telefon med mamma. Puss

I söndags (idag) åkte vi till kyrkan, kom hem vid tolv, åt mat, gjorde julbak. Mums. Vi har gjort julgodis och julkakor hela dagen. Sedan kom Jaime's pojkvän brady hit, vi spelade spel, musik quiz och jag vann haha. Åt kakor, åkte till bion och såg på the hobbit. Den var faktiskt bra! :) det var jag, Jaime, jilly och min värdpappa Jon. Pratade med mormor också! Det var roligt att göra det.
Åkte hem, åt mat igen haha, pratade, städade och rensade vårat rum så nu är det jättefint till jul. Och nu ska jag gå i h lägga mig puss puss <3


Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

God jul till dig!
Hoppas du får en bra julhelg med paket och glada människor omkring dig! Tomten har varit här inatt och lagt paket i Linneas strumpa:D hoppas han hittar till dig också💝
Vi älskar dig världens finaste!! Gooood juul hohoho

2012-12-24 @ 10:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0