Glad Lucia

Hej hej! Glad lucia!
Igår var det vanlig skola och när jag kom hem från skolan hade jag ett paket från farfar och Birgitta! Jag blev så glad!!! Godiset är jättegott mums! Och kaviar !!!!!!! Åååå vad gott det var! :) haha

Idag var det lucia och jag köpte 100 feet glitter typ och så tog jag med det till skolan och så gav jag det till alla som ville ha det på sitt huvud! Och allt tog slut efter 2nd period! Haha så alla gick runt med glitter på huvudet! :) sedan när vi kom hem från skola och träning bakade vi lussebullar! Mums det var så gott! Fast vi hittade inte saffran :( vi letade överallt men det hade inte det någonstans men det var gott ändå :) kollade sedan på roliga klipp på datorn :)
Imorgon har vi match och vi ska gå upp klockan tolv inatt och se på metior regn :) så godnatt godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0