Fredag!!!!!

Hej hej!
Idag var det fredag!!! Såå skönt! Skolan var rolig, efter skolan åkte vi hem, åt mat, min värdepapper hade gjort en jätte god, satt och pratade lite, sedan skypade jag med min lillasyster :) puss på dig <3 sedan bar det av till basket match! Vi vann! Stort! De sög rumpa haha :)

Sedan hämtade Ryan upp mig och vi åkte hem till hans hus! Han hade seriös det största huset! Pool, basket plan, gym i källaren(pappa). Ja, :) sedan skjutsade han hem mig vi elva och nu är jag hemma :) ska sova nu, har träning klockan 9.30 imorgon sedan bär det av till the mall :) ska köpa alla mina julklappar :) puss puss


Kommentarer



Postat av: Väggblomman.

Sugen på lite ny fanfiction läsning? Andra kapitlet publicerades just!

BELIEVETHIS.blogg.se

Ha en trevlig decemberdag! :)

2012-12-15 @ 18:51:04
URL: http://believethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0