You go talk to your friends talk And my friends talk to me But we are never ever getting back together

Nu var det ett tag sedan som jag skrev här på bloggen! Har haft full rulle hela tiden :) Så i måndags eller nått var vi på stranden och badade vilket var kul. Efter det åkte vi hem till Haleigh för att spela lite volleyboll, vi åkte sedan hem för att äta och Haleighh som sedan över! Vi gjorde smores och det var smaskens! :D Dagen efter gick vi upp alldeles för tidigt för att gå på ett doktors "möte" vet inte vad det heter! Jag var frisk och kry som tur va så jag får spela tennis:) Efter det åkte vi till Toledo för att shoppa och det mallet va STORT!! Haha. Shoppade lite kläder och så;) Senare på kvällen kom två andra utbytesstudenter och deras värdbror hit för att vara här i några dagar:) 
 
På morgonen sedan åkte vi till nöjesparken Ceda Point för andra gången! Super kul var det:) Efter det åkte vi hem och kollade på film och åt en massa glass! Vi såg på Sherlock Holmes och den var super. 
 
Idag gick vi upp för att åka till en vattenpark inomhus men när vi väl kom dit såg vi bara en massa barn, solen sken ute och det var varmt och det kostade 45 dollar! Så vi tog bilen till stranden istället och var där! Vi spelade lite beach volleyboll och hade det allmänt gött:) Vi bestämde oss för att se på bio efteråt så vi åkte hem och släppte av Sina för hon hade ont i huvudet:( så åkte jag, Yas Min från Tyskland, Georg från Norge och Nick från USA till Wallmart för att köpa snacks innan bion! Egentligen får man inte ta med sig eget godis och sådant så vi försökte gömma det på alla möjliga ställen och det skrattade vi åt ett bra tag! Hihi. Vi såg filmen The Campain or something och den var väldigt rolig! Det kostar seriöst 5 dollar att se på bio vilket är 35 KR!!! Hur billigt som helst! :D
 
Efter bion åkte vi hem för att äta och Georg, Yas Min och Nick åkte hem:) De här dagarna har varit super roliga! imorgon ska jag upp tidigt för att träna min första tennis träning :D as taggad är jag  :)
Puss på er <3
Jag och Haleigh gör lite smores :)
Smores! ;)
Shopping inne på H&M !
Försöker vara lite seriösa! 
Detta var det jag köpte! :)
Hihi! 
Yas Min, Sina, Nick och Georg! :D
Nick! han ser jätte gamal ut men är bara 17 år haha :)
Nick, Yas Min och Georg! :)
Yas Min, jag och Sina <3
När de ska åka:( Sina, Yas Min, Georg, Nick och jag :)

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Lycka till på Tennisen imorgon, blicken på bollen och rör på fötterna:) GoGoGo. När du spelar första gången idag, kan du prata med coachen och känna på det racket du får låna. Det jag vill veta är vilken vikt racketet har du spelar med och hur det känns. Jag tänkte att du skall få Linneas racketar (Prince Black) som väger 295g (unstring) jag tror det passar dig. Jag strängar upp det så det är nytt så bör det hålla länge för dig i början.Puss puss

Svar: Tack pappa! <3
Info om mig!

2012-08-17 @ 07:56:47



Postat av: Johan Palmér

Nu börjar Km i Särö, jag skall spela i Herrsingel, Generationsdubbel med Linnea och Mixed Med Eva Herberts. Håll tummarna för mig:) PPP=Puss Puss Pappis<3

2012-08-17 @ 07:59:25



Postat av: Johan Palmér

Ligger Mason nära dig? Federer och tomic spelar där ni på cincianatti.

Svar: Ja det ligger nära mig :) haha ok kul ;)
Info om mig!

2012-08-17 @ 21:50:41



Postat av: Adelina

Ser att du har traffat en viss person... Uppdatering om det tack, hahah! Hoppas du har det bra, verkar sa fran det jag last! KRAM

Svar: Haha japp ;) haha <3 Jag har det super hoppas du också har det bra! <3
Info om mig!

2012-08-27 @ 20:34:10
URL: http://svenskeniamerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0