Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift.

Haj!
Nu är klockan 22.25 här och jag sitter och äter på en kexchoklad för jag är så hungrig.... 
Ska ut och springa innan frukost imorgon också så jag behöver något att springa på! Inte för att kexchoklad är så bra men men! Imorse som sagt var jag och tränade på the track field. Efter frukost hade vi lektioner som vanligt och sedan free time! Jag låste in min nyckel på rummet så jag fick leta efter vaktis:) Har köpt min klasströja! Washington East! Vi år middag och sedan var det volleyboll finals i två timmar! Mitt lag gick inte vidare:( men det var kul ändå :D Vi gjorde lite cheerleading innan volleybollen och det gick apa! Haha men det var kul! Jag och Adelina har övat inför talang tävlingen imorgon och ska uppträda Call me maybe med Carly Rae Jepsen :) Hoppas det går finemang<3
Det är sjukt mycket ekkorrar här, asså dom spinger runt här hela tiden! Jag tvättade igår också och det gick jättebra! :) Måste städa min resväska! Har bäddat rent in säng nu cokså så snart ska jag krypa ner i den med mitt nya Victoria's Seacret nattlinne! :D Toppen toppen! Detta inlägg var inte så roligt men det blir det säkert någon annan gång, hihi. Ja just det, de lottade ut king and queens idag och det blev en svensk tjej och en kille från Nederländerna! Det är en ledare på campet som går runt och tar kort på när folk äter och idag blev det jag som visades på kameralinsen! Haha som tur va var det sallad jag åt och inte som en annan kille åt en korv! Hihi:) Nää nu har jag inhget mer och berätta tror jag;)
 

Kommentarer



Postat av: Kajsa

Be någon filma när ni uppträder! :D

Svar: Haha det ska dom;)
Info om mig!

2012-08-02 @ 11:35:21
URL: http://mybigamerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0