Första skoldagen avklarad!

Åååå vad jag älskar livet just nu! Kanske inte imorgon bitti då min klocka ringer klockan 05.20 men men. Första skoldagen var en av de bästa dagarna! Så många nya männsikor som jag träffade, lärarma var så roliga och öppna, man kände den riktiga hugh school känlsn när klockan ringde och man sprang till sitt skåp i alla trånga löer för att hinna till nästa lektion! Tennis träningen efter skolan gick bättre och bättre! Kom precis hem från Walmart, handlade för typ 500 kr där! Allt för skolan dock...men det var sådant som behövdes! Köpte en tennis väska också!
 
Jag gick upp imorse klockan 05.45 för att fixa mig, klockan 06.55 kommer den gula skolbussen och hämtar upp oss!!!! Haha Sina är som jag, vi sprang runt i huset klockan 06.50 med frukosten i den ena handen och tandborsten i den andra! men vi missade inte bussen ;)
 
Det tar ungefär 2o minuter till skolan och vi hade en slapp dag idag! Hade 30 minuters lektioner haha! De har sådana roliga regler, om man trappar ner på en lektion så göt man det hela dagen! Så alla lektioner var 30 minuter idag :) de brukar vara i 45 minuter! Åååå alla mina klasser var jättebra! Fast algebran kanske inte är något att se fram emot! Fattade ingenting när hon babblade om multiplication, aximos, och vad det nu var!! Alla dessa ord som jag vet på sevnska men inte på engelska! Ska fråga henne imorgon ifalll vi kan gå igenom alla de kostiga orden! 
 
Man har verkligen fullt upp när skolan har dragit igång! Man går i skolan tills 02.50. Sedan åker man till tennis träning och den slutar 16.00! Man kommer hem äter, gör sina läxor och fixar sig för sängen och sedan sooov! Läxorna är lätta men de tar lite längre tid att göra efterom man måste kolla upp de ord man inte kan och så!
 
Det jag tycktre var läskigast på hela dagen var att man bara får 4 minuter på sig mellan alla lektioner! Och när alla ska ut smatidigt när klockan ringer gör det inte lättare! Det blir stopp i hallerna eller vad det nu heter och sedan ska man fiffla med det himla låset för att sedan kolla vilken klass man har! Sitta på sin plats ska man ha gjort innan klockan ringer så gå på toaletten kan man ju glöma!
 
Nu måste jag sova! Godnatt!
Det kämns som om denn atext kommer ha mycket stavfel!! Men orkar inte! Puss
Har ni inte hört den! GÖR DET! As bra låååååt! Inga bilder idag för jag orkar inte det just nu! Det får bli imorgon om jag har tid. Men det är tveksamt eftersom vi har borta match i tennisen och så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0