Edison High School!

Nu har jag varit och skrivit in mig på mitt high school:) Jag blev junior:( men det är okej jag menar jag får ju fortfarande gå på prom och sådant:) Cheerleading kan jag inte välja eftersom lagen redan är gjorda:( Så jag valde Tennis:) Så jag måste köpa tennisracket och skor tills skolan börjar! Får ringa och fråga pappa vad som är bäst att köpa:) Hihi <3 Sedan har jag valt, french, economics, american history, food cooking, english, study hall and algebra:) Så det blir nog roligt! De hade bara band och kör och det vill jag inte göra! men alla lärare som jag pratade med på skolan var jätte snälla! I morgon måste jag köpa nya shorts för de är rätt så strikta med shortsen:S 
 
Senare idag ska jag, Sina och den franska tjejen gå runt lite i området så att vi hittar:) Ska äta lunch snart:) Hoppas alla har det bra! Puss<3
Jag och Sina hittade jätte roliga korvar:) Haha det var så roligt;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0