Ceda Point!

Hej hej! 
Idag gick vi upp vid halv åtta för att åka och köpa biljetter till the amusement park Seda Point. Vad är amusement park på svenska? Aja:) Vi åkte och köpte biljetter för att sedanåka dit;) Det tog ungefär 15 minuter:) Allt ät nära här <3 Nöjespark heter det ju;) hihi. Jag och Sina gick in och vi åkte och åkte och åkte tills vi var så trötta så vi satt och tog lite löjliga kort! Jag och Sina kommer jättebra överens och vi har jättekul tillsammans<3 Ceda Pionts vatten karuseller är inte att leka med! Nästa vecka när vi ska dit igen kommer vi ha med bikinis så vi kan åka de karusellerna utan att få skavsår i rumpan:) Shortsen torkade efter typ 5 timmar:) Det var super kul! Tummen upp:) Jess och Glenda hämtade upp oss och sedan åkte vi hem och spelade spel:) Och nu sitter jag och Sina och kollar på roliga foton på oss:) I morgon ska vi till skolan och skriva in oss och välja ämnen:) ska välja vilken sport jag ska ta och det blir nog tennis tror jag:) På onsdag ska vi till the mall och då ska jag köpa tennis skor:) puss på er!
Ingången
Sina
Sina och jag efter en vatten karusell!
Vatten is good:) Smakar pool dock:)
Detta var så gott!!! 
Jag och Sina:)
När man är trött åker man barn karusell:D
Lite av utsikten från nöjesparken;) Nu får ni inte fler bilder för jag är trött;) Puss på er <3 Oj nu fick hundarna spel:) hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0