Be yourself because an original is worth more than a copy

Tjenare!
Idag gick vi upp lite senare än igår:) Vi åt frukost och sedan åkte vi iväg till skolan! Den var större än vad jag hade tänkt mig:) Mend det har jag ju redan berättat om:) Glömde det <3
Efter vi hade kommit hem från skolan gick vi ut i området och tog kort och filmade:) Jag håller på att göra en video till er :) Det kommer visa var jag bor:) Kommentera om ni vill att jag ska göra en video blogg och filma huset! :) 
 
Vi åt sedan lunch vilket var macka med skinka och turkey på:) Glenda my host mom visade mig att man kaunde ha banan och jordnötssmör tillsammans:D det var sååååå gott<3 Efter det skypade jag med min lillasyster och pappis:) det var kul. Jag måste skypa med min madre snart, har inte gjort det:( 
Vi fick sedan besök av två jätte snälla tjejer i min ålder;) Kimberly and Haley. De var jätte snälla och bor nära oss så vi kommer ses ofta!! :D Vi målade våra naglar, åt middag och sprutade Silly strings, ni vet sådana saker man har i filmer och sprutar på folk:) Super kul hade vi;)
Jag ska visa bilder:) Nu ska  vi fixa i ordning oss för sängen efetrsom vi ska ladda batterierna för shopping imorgon:D Tagga!!!!
i
Norwalk is my second home<3
My house! :)
Silly strings
Haha
Detta var kuligt;)
Kimberly(18 år), Haley(17 år) och Coralie den franska tjejen:) Kimberly ser ung ut men hon har kämpat mot cancer i 8 år nu <3 Men hon har inte cancer längre! <3
 
Hoppas alla mår bra hemma! 
 

Kommentarer



Postat av: Kristin

Hej Jennifer det verkar ju som att du har sketakul på andra sidan Atlanten ju. Jag vill att du filmar precis allt så de e bara att börja!
Massvis av cyberkramar från moi.

2012-08-08 @ 19:43:27



Postat av: Sofia

Du verkar ju ha det jättebra!! Miss u!

Svar: Miss you too<3<3 Du verkar ju ha det bra du med;)
Info om mig!

2012-08-08 @ 22:20:04
URL: http://sofiasresa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0