Två dagar kvar tills Prom!

Idag är det torsdag :) Ska göra lite läxor innan jag ska gå och lägga mig :)
Imorgon är det fredag! På kvällen har vi en musik banquet vilket är typ en avslutning för de som har kör och dans på skolan :) Det ska bli kul :)
Idag hade vi en enkel träning eftersom vi har haft tuffa träningar hela veckan :) 
Fixade mina naglar igår, det blev fransk manikyr. Imorgon ska jag fixa mina ögonbryn :)
På lördag är det prom :) 
På morgonen har vi ett mini track meet som vi måste hjälpa till med!!!! Så jag har två timmar på mig att fixa mig inför prom! Vi får se hur det går! Haha för jag har bokat smink och frilla :) Haha men det löser sig nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0