Prom 2013

Hej hej!
På lördag var det då dags för Prom, det är typ en bal som man har i slutet på året för juniors och seniors på skolan :)
Så på lördagen hade jag först ett mini track meet som vi var tvugna att hjälpa till på! Kom därifrån klockn halv ett. Åkte hem och åt lunch, sedan vid 2.15 fixade jag mitt hår på salong. Sedan klockan 3.15 fixade jag mitt smink :) Det var kul! Sedan åkte jag hem och satte på mig min prom klänning och sedan åkte jag till Hannah för att ta kort :)
Efter alla kort var tagna så åkte vi till en restaurang och åt mat, efter det åkte vi vidare till själva dansen :) Det var jättekul! Vi dansade, åt mer mat haha och tog bilder i ett photo booth som de hade där :) 
Dansen var slut klockan elva och min bästa killkompis Brady blev prom king :)
Efter det åkte vi hem till Hannah och där hade vi sleepover :) Det var roligt! 
På söndags morgon åkte jag hem, vid 11 tiden hämtade Tori, Beth och deras pappa Chris upp mig och Jaime så åkte vi och åt brunch med hela deras familj för Beth ( som ska gifta sig på lördag) tog graduate från college :) Efter det åkte vi till the mall och kollade på klänning till Sina för bröllopet. Åkte sedan hem, skypde med mamma och pappa, sedan med Nathalie en kortis :)
Idag har det varit skola, imorgon blir det track meet :) ska springa 4x800 m och the 2 miles :) Önska mig lycka till :) Här kommer bilder från prom
Detta var alla i min prom grupp
Hannah, Katie, Lauren, Hannah, Nikki och jag
Sina, Beth och Jaime
Tori
Jaime och Brady :) Brady blev ju prom king
Jag och Liz
Haha mitt öga :) Jag, Natalie and Brittany
Sina och jag utanför stället där vi år brunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0