Bonfire!

Hej hej!
Nu är det full rulle! 
I fredags var det Jace's födelsedag! han blev 6 år :) Skolan var kul! Vi hade förkortade lektioner, för de personer som har bra betyg och inte har missat mer än två skoldagar fick ätalunch ute och leka en massa roliga lekar :) Vi fick korv med bröd och hamburgare, frukt, dricka, chips, kakor med mera :) Det var kul! Efter skolan åkte jag hem, Jace öppnade sina paket, sedan åkte vi till Oak Harbor för Jaime hade track finals i district :) Hon sprang 4x200m and 300 m häck :) Jag hade gjort skyltar och vi hade det kul! Topp fyra i varje lopp går vidare till finals och kan tävla i state :) Hon kom på fjärde plats och jag var såååå stolt över henne :) Det var så himla kul för hon hade den långsamaste tiden av alla tjejer, så på kvällen innan hade jag pepptalk med henne och peppade henne och pratade om det :) Och sedan så sa hon att hon använde mina tips och så kom hon topp fyra :D Är så glad för hennes skull :)
 
Idag lördag hade jag och Sina ett litet party innan vi åker hem. Det var kul och det var jättemånga där :) Kan inte fatta att jag snart ska åke hem, och att min familj är här på måndag!!!!!!!! <3
 
Eftet partyt gick vi hem. Tori, jag Jaime, Brady och Dakota. Jag pratade en kortis med min lillasyster. 
Lire senare gjorde, jag, Brady, Dakota, Jaime och Tori en movie trailer, det var jättekul Haha :)
Vi hade sedan en bonfire, vi grillade korv och gjorde smoores :) Nu ska jag gå och lägga mig för jag är super duper trött! 
Ha det gött :)
Jace
Jaime och jag efter hennes race :)
Jaime
Coach Caponi, jag och coach Foster :) Långdistans coaherna

Kommentarer



Postat av: Linnea

Omg smoores O_o Det mååste jag smaka

2013-05-26 @ 08:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0