SPRINGBREAK!!!

Hejsan hejsan!
Nu är det äntligen sprinbreak!!! Hur skönt som helst!
Veckan har gått fort! Har inte haft mycket att göra. Fick ett diplom, jag blev student of the quarter in social studies :) det var roligt. Igår sista dagen i skolan så hade vi assembly vilket betyder att alla lektioner är ca 30 minuter långa. Sedan i slutet på dagen så kollade vi på film. Jag tittade på the dark night rises :)
Efter det var det track träning, våran coach hade målat ägg com han sedan hade lagt ut i skogen på de slingor som vi springer på, sedan tog vi latspåsar och så letade vi efter påskägg i 30 minuter :) sedan vann vi priser och jag fick extra mycket godis eftersom jag var utbytesstudent! :) hihi
Sedan efter skolan så gjorde vi inte så mycket! Vi lagade mat, jag spelade gitarr och sedan kollade hela familjen på Ohio Vs Florida i basket och det var en rolig match :)
Idag hade jag träning klockan 9.15, fick våra uniformer och warm ups. Träningen idag var jobbig men kul!
Jag är så himla glad att jag gör track för man träffar så många nya kompisar, tränar och har roligt :) 
När vi åkte hem satte vi på radion på högsta volym, öppnade allla bilrutor plus taket och körde hemmåt! Det var såååå himla skönt! Solen sken och det börjar bli riktig vår här nu :D jag är på så himla bra humör!
I eftermiddag ska vi kanska åka och skjuta lite, efter det ska vi åka till någon kyrksak med Tori, Beth, Melissa och Jaime. Vi har målat påskägg och bakat kakor. Vi kollade även på The hunger games och hoppade studsmatta :) Pratade även med min IEC Diedre :) Nu sitter de andra där nere och kollar på les miserables för typ 300 gången medans jag pillar lite på datorn och spelar lite gitarr :) 
Julia är hemma från college denna helg så imorgon ska jag och hon gå på bio :)
Ha en bra påsk alla där hemma! Jag lever livet :)

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

❤Jag blir så glad när du har det så bra!!
Glad påsk på dej min fina tjej🐥
Mamma

2013-03-29 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0