Onsdag!

Hej hej!
Det är redan onsdag! :) Tiden går så fort!
Det är lite konstiga känslor nu! Jag vill att tiden ska gå fort så att jag kan träffa min underbara familj men ändå så vill jag att tiden ska gå långsamt eftersom jag har ca 3 månader kvar!!!!! Kan inte fatta att jag har varit här så länge, det känns som om jag kom hit för kanske tre månader sedan och inte 8! Men jag ska berätta om min vecka!
Måndag

Gick i skolan, som vanligt och sedan var det första friidrotts träningen! Jag var så himla nervös!!!! Vi delade in oss i två olika grupper lång distans och kort distans. Jag gick till lång distans! Vilket jag gjorde i Sverige när jag var 15 haha! Vi sprang i 30 minuter och gjorde lite uppvärming. Det var inte så jobbigt. Sedan så satt jag barnvakt åt min värdbror Jace som är 5 år :) Han är så söt, vi kollade på film och sedan lekte vi med djur på hans lilla farm som har har (en låtsas farm och djur) haha
 
Tisdag
Skola som vanligt! :D Mina dagar kommer nog låta så här fram över! Skola, track (friidrott), hem, göra läxor, äta mat mm. Det kanske låter långtråkigt men jag älskar det :) Hade track träning på tisdagen med. Den var myyyyycket jobbigare än måndagens träning. Vi gjorde våran uppvärmning och sedan tränade jag med kort distans vilket är 400 m och under! Vi gjorde ar,hävningar i 30 sek, sedan sprang vi 100 m, gjorde en annan övning i 30 sek, sprang 100 m. Vi höll på så 6 varv! Det var meeeeeega jobbigt för jag hamnade i gruppen med de snabbaste löpana haha men det gjorde ju ingenting eftersom jag då sprang mycket fortare! Kom hem, åt mat, gjorde läxor, hade choir konsert sedan hem och ja det var det :)
 
Onsdag (Idag)
Idag var det skola! Men vi hade förkortade lektioner eftersom det var academic chalange vilket är två andra skolor kommer till vår skola och så är det frågesport typ, det är som en tävling och de smartaste eleverna på skolan är ett lag på 4 personer och så är det som jepordy or whatever! Haha det är krångligt att förklara! Sedan var det track träning ingen! Vi gjorde samma som igår och det var jobbigt!! Men kul ändå! Jag träffar nya personet heal tiden och gör nya vänner! Så säger man inte jag träffade nya vänner haha. Vet inte om man säger så haha. Kom hem. lekte med Jace, gjorde läxor, sov typ haha. Och nu ska jag läsa lite och sedan gå och lägga mig! Puss puss på er! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0