Onsdag = mitten på veckan!

Hej hej!
Idag var det skola! Igår gick jag på möte inför talang jakten. Träffade nya riliga kompisar :)
Idag hade vi track träning, sedan hem, åt mat, övade på mitt nummer inför talang jakten på fredag! Är mega super duper nervös! men men det ska bli kul ändå! :) 
Har inte gjort så mycket idag! Tänkte göra lite läxor men har absoulut ingen lust med det så det får vänta tills imorgon haha. Jag har tid innan skolan så det är lungan :)
Puss och kraaaam <3
 Haha åå vad jag älskar svenska humor filmer Haha, Här får ni några klipp på mina favvo svenska filmer!
Kopps
Farsan 
Hundtricket 
Sommaren med Göran 
Sällskapsresan

Kommentarer



Postat av: Nathalie <3

Haha älskar alla dessa underbara filmer! När vi kommer hem får vi ha en svensk humor film kväll! ;)

2013-03-21 @ 05:33:58



Postat av: Monica Palmér

Haha ska du ha kött eller fisk :D
Så många roliga klipp!!!
Fisbubbla är rätt rolig också och Heartbrake hotel när hon stoppar in hela huvudet i polisbilen:D
Puss o kram❤

2013-03-21 @ 07:14:27



Postat av: Anonym

Hahahahhahah <3 <3 <3

2013-03-24 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0