Min bra helg! äger man så?

Haha det lät lite konstigt! Min bra helg, min braiga helg, min bästa helg! Whatever! 
Haha nu till min helg!
Den var super!
I fredags så kom Julia hem från College så när vi kom hem från skolan så åt vi lite mat! Jag fick Swedsih House Mafis's skiva av Julia haha för hon vet att jag älskar dom. Lite senare på eftermiddagen åkte vi in till Sandusky där jag fyndade en bh för hela 14 kronor. Haha
På kvällen åkte vi till ett glass ställe och åt glass, hade lite rock'n roll i bilen på vägen hem. Jon och Jen hade köpt hem god kina mat så vi åt det medans hela familjen satt och kollade på America's Funniest Home Videos haha.
På lördag tränade jag lite, duschade, sedan åkte jag, Jaime, Jillian, Julia och min värdmamma Jen till Norwalk som är en liten by nära Milan där vi gick runt på stan och kollade i affärer. Där var väldigt många antik affärer så jag hittade en black handväska från märket coach för 150 kronor :) blev väldigt glad. Åkte sedan till ett Café, gick in i en tyg affär och kollade på tyger, sedan till Jim's pizza box och åt lunch med hela familjen. Åkte sedan hem.
När vi var hemma satte alla på sig myskläder och så poppade vi popcorn och så hade vi Twilight marathon för breaking dawn part 2 kom ut på dvd igår så vi kollade på alla twilight filmerna förrutom tvåan new moon för vi hittade inte den någonstans. Den sista twilight filmen är så himla braaaaaa!
Gick sedan och la mig.
Idag var det kyrkan, kom hem vid ett tiden, åt lunch, skypade med familjen, städade, tvättade, gjorde läxor, lyssnade på musik, spelade spel med min värdfamilj, kollade på breaking dawn part 2 igen haha och sedan gjort mig iordning för imorgon!
Imorgon är det skola igen. Ska bli kul! Imorgon börjar track säsongen. Track är friidrott  så det ska bli kul :)
Här kommer lite bilder :) Puss puss
Jag och Erin förra veckan när jag, Jaime, Ben och Erin åkte till Bryan's buffé.
Vet inte riktigt hur mitt hår kunde bli så lockigt en dag! Jag såg ut som en pudel haha
Hockey matchen jag och Jaime gick på
Jag och Jaime
Julia och Megan från kyrkan
Disney on ice från vänster: Matt, Erina från Österrike och Yasmin.
Georg och Sina
Mer bilder kommer väl snart men dom är på min telefon och jag orkar inte koppla in den till datorn. :) Ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0