Långt inlägg + bilder :D

Hej hej!
Nu skriver jag ett långt inlägg för har inte haft tid i helgen :)
I fredags gick jag ju på bio med Ryan och såg film. På lördagvar det Jon's födelsedag ( min värdpappa). Vi firade dock inte honom på löragen utan på söndagen. 
På eftermiddagen bakade jag chokladbollar, sedan åkte jag och Jaime till Tori. Vi åkte till taco bell, sedan åkte vi till Mia och där var det game night igen :) vi spelade spel och åt mat :) Klockan nio åkte jag vidare till Cami där det var sleepover :) Vi lekte lekar haha och pratade, gjorde även en liten film när amerikanare försöker prata svenska, ska lägga upp den soon. 
Söndag:
Jag åkte hem på morgonen, följde inte med till kyrkan. Så jag åt frukost, städade, kollade på en film, tog en promenad för det var superfint väder ute! Man kunde ha t-shirt på sig. Efter det åkte jag och Julia till Walmart, kom hem, gjorde svensk jordgubbs tårta till Jon, de älskade den. Spelade tennis med Madison. Jag och Jaime städade hennes bil för det var så himla fint väder! Åt middag med hela famijen, gjorde lite läxor. 
Idag var det skola!
Vi har 2 hour delay hela veckan för alla sophmores har test hela veckan och det inebär att vi börjar 9.50 istället för 7.50 :D Jippi!
Gick på audition för skolans talamg jakt vilket gick bra! Det är hur seriöst som helst! Man behövde signa in, sedan var man tvungen att sitta utanför och vänta på stolar, det kändes som att det var idol 2013 haha. men det gick bra! :) Efter det var det track träning. Sprang idag men fick ont i benhinnorna som jag fick lite övningar från coach jag ska göra! 
Efter träning åkte vi hem, min värdmormor och morfrar var här och de smakade på djungelvrål, tyckte faktiskt att det var gott förutom det salta på utsidan haha. Kollade sedan på film med Jace också!
Här kommer bilder!
Jag och Yasmin när vi var i Columbus
Georg var så roligt! Det är svårt att förklara men vi hade roligt, kissade nästan på mig haha! 
jaime och Jillian när vi åkte til ett mysigt café
jace
Jag och Claire at the basketball banquet
Sleepover
my house
Backyard
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0