This is a new year, a new beginning, and things will change!

Hey!
Nu har det gått två dagar på det nya året! Och det har varit super!
 
På nyår var jag hemma med familjen och släkten! Åt mat och kollade på när the ball från time square. Taylor Swift sjöng innan tolv slaget :D
 
Den första Januari började jag med att städa mitt rum haha. Vi lagade mat, kollade på Les Miserables på bio!!!!! Den var jättebra! :) Efter det åkte jag och Jaime med Sina och Tori's familj och åkte skridskor. Kul kul. Tori's storasyster som ska gifta sig frågade ifall jag ville sjunga på deras bröllop så nu ska vi bara hitta en låt :) Åkte sedan hem, Julia, jag och hennes kompis Sam kollade på två läskiga filmer på kvällen, jag bjöd han på svenskt godis haha det tyckte han inte var så gott :)
 
Idag den andra har jag pratat med familjen, jag fick äntligen mitt paket! Jag och Jaime gick in till lilla staden och köpte kaffe, mums. Åkte hem till Mia och hjälpte henne att lära spela gitarr, åkte vid fem tiden till basketträningnen. Kom hem åt mat, spelade memory med Jace och pratade med min värdmorfar :) 
 
Nu ska jag göra en läxa och sedan gå och lägga mig :)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0