Scooreeeeeeeeeeee

Hej hej!
Idag var det en bra dag i skolan! Min franska lärare hade köpt med sig bröd och en massa ostar!!!! Mums vad gott det var så det gjorde vi på franska lektionen. Tänkte på pappa när jag åt ost eftersom han älskar det. Komet du ihåg när vi åt nästan en halv brieost pappa? Det var i alla fall väldigt gott hihi <3
I engelskan hade en vi pjäs så vi gjorde inte så mycket.
I historian hade vi frågesport och sedan hade jag kör. Sedan de andra lektionerna men det hände inte så mycket på dom.
Efter skolan åkte vi hem. Åt mat. Sedan vidare till basket match! Vi vann och jag spelade i alla perioder typ 4 minuter i varje. Jag gjorde också min första basket och jag fick en faol då jag gjorde mål :) det var kul. Kom precis hem, har gjort lite läxor och ska gå och lägga mig nu! Ses puss puss


Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Hahaha, japp ost är gott. Smakar bra, smakar mera. Svårt att sluta om det finns kvar, hahaha. Vi åt och så tyckte vi väl att det är väl ändå inget att spara!!!
Vad kul med att du gjorde mål, Jen skrev det på messege. Framgång föder framgång, det gäller bara att få den första framgången så kommer de andra tätt därpå:) Vad gjorde du för att få en foul? Bra att vara tuff då är det värt en foul:) Puss Puss

Svar: Jag tog bollen och bara körde till korgen! Och när jag sköt så puttade den andra tjejen på mig så hon fick en faol och jag fick sjuta på mål :)
Info om mig!

2013-01-23 @ 10:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0