My weekend!

Hej hej på er!
Min helg har varit full med roliga saker!
I fredags efter skola och basketträning åkte jag hem och skypade med mamma och pappa lite. Efter det åkte vi och kollade på killarnas basketmatch! De förlorade eftersom vi spelade mot en av det bästa lagen. Åkte sedan hem, åt pizza och kollade på filmer. Erin sov över också :)
 
På lördag hade vi basketmatch och vi vann :) Efter det hämtade Cami upp mig och vi åkte hem till Madison's place. Där möttes Allison, Jordan, Cami, Cassidy, Sina, Madison, Taylor och Maicy. Vi åkte till Cheescake factory och åt mat och cheesecake! Mums :)
 
Åkte sedan hem till Allison och så hade vi sleepover. Det var jag, Madison, Morgan, Allison, Cassidy och Jordan:) Vi kollade på Pitch Perfect! Världens bästa film haha. Efter jul har jag sett på den typ 10 gånger haha :) Allison fick en chokladfontän sak i julklapp så vi testade den och doppade jordgubbar, melon, annanas och marsmallows i chokladen! Det var mumsigt. 
 
Idag (söndag) Vaknade vi upp och åt upp våra cheesecakes haha, Madison körde sedan hem mig. Jag var själv hemma i typ 10 minuter sedan kom de hem från kyrkan. Vi åkte till Wallmart och vi köpte med oss subway på hemvägen. Har städat och tvättat idag. Kollat lite på tv, gjort mina naglar och fixat mig inför skolan imorgon :)
Här kommer lite bilder
Jaime hittade en is tapp utanför vårat fönster
När vi åkte skridskor
New years eve
Jag och Jaime fikar
Basketball game
Detta var gänget som jag var med på cheesecake factory
Taylor, Madison, Maicy, Jordan, Sina, Cassidy, Allsion, Cami och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0