Måndag måndag!

Hej hej!
Idag hade vi som sagt ingen skola. Jag sov till halv tio eftersom jag inte sovit så mycket denna helgen. Jag gick upp och åt frukost, jag var sjäkv hemma i någon timma för de var och handlade mat så då tog jag fram gitarren och lirade lite haha :) Efter det mublerade jag och Jaime om vårat rum. Det blev jättebra! Åt lunch, skypade med famlijen medans de åt mat haha kändes nästan som om jag satt hemma i Sverige och åt mat med min familj :) Åkte efter det till basket träning, åkte hem, duschade, lagade svenska köttbullar med potatismos, kokta morötter och brunsås! Det ända som saknades var lingonsås. Heter det så? Eller är det kasnke lingonsylt haha :)
 
Åt mat, alla tycket det var jättegott! :) Nästa helg ska jag göra svensk havregrynsgröt och svenska pannkakor :)
Skypade med några. Och nu ska jag kolla på The Vampire Diaries, fixa mig för imorgon då det är dags för skola! :)
Godnatt 
Jag lägger upp bilder snart haha orkar inte det nu<3

Kommentarer



Postat av: Andrea

Haha orkar inte att vi alltid kollar på samma filmer och serier!! Kollar på vampire diaries just nu! <3

Svar: Det är den bästa serien någonsin!!! Nu spelas säsong fyra här i usa!! Haha vilken säsong spelas i Sverige! Vi måste skypa någon dag! <3 Puss
Info om mig!

2013-01-15 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0