Hej hej!

Igår kunde jag inte skriva på bloggen för vi hade en basket match 1,5 timma här ifrån så jag kom hem klockan elva så jag ville inte starta datorn då. Vi vann så det var kul :)
 
Idag har det varir skola. Hade exam i matte och det var jättelätt :) Så hoppas att det går bra! Ska kolla på People Choise Awards om 20 minuter, har gjort läxor och haft träning :) Så nu ska jag ta och koppla av :)
 
Igår var det min bästa kompis födelsedag! :D Älskar henne av hela mitt hjärta! Forever and always remember?
 
Så många minnen! Skulle kunns sitta här hela kvällen och lägga upp bilder men det har jag ju inte tid med hihi! Älskar dig så mycket bästis! <3 Hoppas din dag var bäst! Puss puss

Kommentarer



Postat av: Nathalie <3

Åh vad gulligt Jennifer! Tack så mycket! Love you too bestie! <3

2013-01-10 @ 07:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0