Columbus!

Hej hej!
Har inte skrivit på några dagar, har haft fullt upp. I fredags var det ju skola. Efter skolan åkte vi hem och sedan hade vi match! Vi vann och jag spelade ganska mycket :) Så det var kul. Kom hem vid tio tiden så då gjorde jag iordning mig för sängen, spelade lite inomhus tennis med min värdbror Jace haha :)
Idag (lördag) var vi tvugna att gå  up klockan sju för att klockan åtta åkte vi till Columbus för att hälsa på Julia som går på college där :) När vi kom dit hämtade vi upp Julia och så åkte vi till The Nort Market där de hade en massa mat från alla möjliga länder :) Åt lite olika saker, bland annat en belgisk våffla med jordgubbar på :) mums
Efter det åkte vi runt i Columbus och Julia berättade lite om hennes college Ohio State University!!! Det är så coolt, jag vill också gå på college :D
Vi åkte sedan tillbala till hennes  dorm, alltså hennes rum som hon delar med fyra andra tjejer på campus :)
Sedan tog vi en liten promenad och kollade runt lite, gick till ett café och köpte varm choklad för det var sååå kallt idag, tror det var -15. Julia var sedan tvungen att gå på något möte så vi sa hejdå och åkte sedan vidare till ett shopping mall!
Jag har lovat mig själv att spara lite pengar nu och inte köpa så mycket utan tänka på vad hag köper och om jag verkligen behöver det jag var nära på att köpa hela tiden. Så jag var duktig idag! Köpte bara ett par byxor för 10 dollar, det är ungefär 70 kronor och jag behövde ett par byxor!
 
Vi var där i kanske 2 timmar, åkte vidare hemmåt, stannade på en restaurang, åkte hem, spelade gitarr, provade klänningar eftersom jag måste ha en klänning till valentine´s dance som är i februari. Fick låna en vit klänning av Julia :)
 
IDAG FICK JAG ETT GRÖNT PAKET AV MIN FAMILJ :D
Tack så mycket!!!! Det var supergott plockgodis, mjölkchoklad, djungelvrål, bilar, ett fint armband från Linnea och en fin fotoram med ett kort på min söta lillasyster :) Tack så mycket! Blev jätteglad! :)
 
Imorgon blir det skype, kyrkan, läxor, städning och ja vem vet! :) puss
Jag gjorde köttbullar
Hittade en filt!!! Jag har den på min säng! För Try Bolton var min första kändis crush <3
Jilly och jag bakade kaka :)
Sedan gjorde vi glögg
Jaime, Julia och Jace at the North Market
Julia och Jen <3
North Market
Jace och hans Ohio state hatt haha
Jag med Ohio States maskot :)
Jace med Ohio States maskot :)
 
 

Kommentarer



Postat av: johanna

Hej där! Jag har precis startat en ny novellblogg om Justin Bieber som heter www.myscript.blogg.se ! Jag hoppas du ger den en chans och kikar in!

2013-01-27 @ 15:46:17
URL: http://www.myscript.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0