The last home game!

Idag var det skola! :) Hände inget speciellt. Hade träning efter skolan, efter träningen åkta jag, Mia, Jaime och Tori's mamma och såg på den nya biofilmen Warm Bodies!!!!!!! Den var huuuuuur bra som helst! Har den kommit ut i sverige än? 
Efter det åkte vi vidare till skolan för att se sista hemma matchen i basket! Det var blackout så alla var klädda i svart :) Var hemma vid 9.30. Jaime och jag har legat och pratat och nu kollar vi på Eclipse :) 
Bilder från helgen som kommer lägger jag upp på söndag eller något!
Imorgon har vi match sedan ska jag gå på en till bio med min kompis Zach tror jag, om han inte jobbar :) 
Ska nog stanna hemma från kyrkan på söndag! 
Ha det gött <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0