Hejsan svejsan!

hej hej
Har inte skrivit på hela helgen. 
På fredag hade vi översakningsfest för min värdsyster Jaime! Hon blev jätteglad och det var jättekul! Åt mat, pratade och kollade på film. 
 
Lördag:
På lördag gick jag up och fixade mig, åt en god frukost, sedan kollade jag och Jaime på hennes nya film :) Vid tolv tiden kom Tori ( Jaime's bästakompis) Tori's mamma, Tori's storasyster Beth som ska gifta sig och Sina. Vi åkte till Cleveland och Beth skulle prova sin brudklänning, hämtade också brudklänningarna. Jag provade världens finaste klänning och jag vill så gärna köpa den! jag kan ha den på prom och bröllopet! :D Men får se.
Sedan åkte vi till Olive garden och åt mat, mums.
Åkte sedan hem, packade, sedan kom min värdmorfar och hämtade upp Jillian, Jaime and me och så åkte vi hem till han, han bor i Cleveland. När vi var framme spelade vi spel och sedan åkte v till en thai resturang mums.
 
Söndag:
På morgonen var det kyrkan som gällde, min värdmorfar är pastor i kyrkan så ja. Efter det åt vi subway och sedan åkte vi vidare till down town Cleveland för att se på musikalen Les Misérables!!!! Den var sååååå bra!!!! :D Sedan åkte vi runt i Cleveland och de visade runt mig lite :) Vid fyra tiden åkte vi hem till dom, kollade lite på tv, sedan hade vi någon kyrk sak med någon teen group, åt mat sedan körde de hem oss :)
Kollade på Grammy Awards! taylor Swift vann en grammy och hon uppträdde :D Yey. Gick och la mig sedan, jag var väldigt trött.
 
Måndag (idag)
Har varit i skolan, kom hem, skypade med min familj, åkte till träning, kom hem, duschade och nus ak jag gå och lägga mig:) Godnatt
Bilder får ni imrogon eller nått orkar inte nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0