4 dagars helg :D

Hej hej!
Nu är denna veckan slut i skolan i alla fall :) Det är skönt, så nu har vi helg tills på tisdag så det är gött.
Igår hade vi våran sista bsket träning och idag hade vi våran sista basket match för säsongen, eller för min del minsista basketmatch i hela mitt liv haha. Vi förlorade dock med det var kul ändå. 
 
Idag var det Valentine's day och det var kul! Fick choklad, film och kort! :D <3 Älkskar er alla där hemma :)
Imorgon ska jag ut och springa, sedan ska jag pka till wallmart och köpa lite saker. På kvällen har Sina sleepover för hon fyller år på lördag så vi ska ha tjejkalas. På lördag blir det ingen valentine's dance så vi ska hem till en kompis och ha 'fest' där,ska bli kul, på lördag förmiddag ska jag och Cassidy åka till Cleveland och kolla efter prom klänningar :)
Lovar att lägga upp bilder imorogn :) Puss och kraaam <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0