Tennessee here I come!

Hej hej!
Min påsk var kul! Hade track träning på lördag morgon klockan åtta, åkte hem och fixade mig. Efter det spelade jag och Madison lite tennis. På kvällen gick Sina, Cassidy, jag och Madison på bio och såg filmen the host!! Den var så himla bra! Jag har ju läst boken och det är en av mina favvo böcker och filmen var väldigt bra! Efter det åkte vi hem till Madisons mormor och morfar och åt påsk godis och de pratade med Sina och mig för de var så nyfikna på att vi var från andra länder. :) de är så himla snälla.
Jag kom hem vid elva tiden, så då gick jag och la mig, kollade även på ett avsnitt av pretty little liars! Nya favorit serien :D
I söndags åkte vi till kyrkan som vanligt, vi ungdomar gjorde en video, kan lägga upp den på bloggen när jag kommer hem från Tennessee. Det var roligt :)
Efter kyrkan så åkte vi hem till Jon's mamma och pappa och virade påsk. Åt god mat och kollade på basket :) vi fick även en massa godis! En hel korg fylld med godis :) mums.
Igår tisdag hade jag mitt första track meet, det är friidrotts tävling för de som inte vet. Var nervös :) men det gick superbra! Sprang 4x800m vilket är att fyra personer springer 800m var och sedan ger man en stafettpinne till den andra personen, jag var person nummer tre! :) det var kul men jobbigt. Lite senare hade jag mitt eget 800m race och jag sprang 8 sekunder snabbare än min time trial förra veckan så det var kul! :) är trött idag.
Nu är klockan snart fem på morgonen. Ska snart åka till Tennessee. Är jätte taggad! Det är en 8 timmars bilresa :) så jag kommer inte skriva här på bloggen förrens på lördag när jag kommer hem.
Men så länge så får ni ha det gött! Ska ner och äta lite havregryns gröt:) mums


Kommentarer



Postat av: Andrea

Har också börjat kolla på pretty little liars nu!! Haha vi kollar alltid på samma saker <3

2013-04-03 @ 11:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0