Idag är en bra dag mitt liv rullar på! :)

Idag var det skola :) Vi var tvugna att klä upp oss i skolan för vi hade track meet! Fast jag klär typ upp mig varje dag haha så det var inget specielt :D
Skolan var bra! Efter skolan var det track meet at home! Jag sprang 4x800 relay vilket är fyra peroner som springer 800 meter var :) Mitt lag vann och därför fick vi poäng! :) Jag sprang också the 2 miles race vilket är åtta varv runt banan och jag kom trea och fick även poäng där :) Så nu är jag uppe i 5 poäng så jag är bara 5 poäng ifrån Varsity :) Det är kul :) 
Efter det åkte vihem, åt mat, jag spelade även gitarr i två timmar! Haha tiden går fort när man har kul :) Gjorde lite läxor :)
Nu ska jag sova :)
Här kommer en liten spellista på vad alla amerikanska tonårngar lyssnar på här :D
 
Rihanna - Diamonds
John De Sohn - Dance Our Tears Away
Icona Pop - I Love It
Angelique Sabrina & Shontelle - Stop Sign
B.o.B - Strange Clouds
2 Chainz - I'm Different
Thank You - MKTO
Benny Benassi, Gary Go - Cinema
Lupe Fiasco - The Show Must Go On
Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank)
Drake - Started From The Bottom
Mac Miller - Domald Trump
The White Panda - Midnight Life
Kid Cudi, King Chip - Just What I Am
Wix Khalifa - Work Hard, Play Hard
Tyga, Lil Wayne - Faded
Kirko Bangz - Drank In My Cup
Labrinth - Treatment
Drake, Lil Wayne - The Motto
Kid Cudi - No One Belives Me
Wiz Khalifa - When I'm Gone
Jay-Z - Why I Love You
Jay-Z - 99 Problems
Frank Oceans - Super Rich Kids
Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
Will.I.Am - This is love
Alla låtar här tycker jag inte är så bra men de flesta låtar äger fett :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0