Another day in Paradise!

Hej hej! Min helg har varit super!
I fredags hade vi träning, åkte hem dushade, sedan vidare hem till Tori och Sina, Vi åt mat, bakade kaka, sedan sov jag över hos Sina. Vi kollade på Footloose and pratade. På morgonen gjorde på våfflor och sedan åkte jag hem. 
Vid 10.30 spelade jag tennis med några kompisar, sedan skypade jag med mamma och Linnea :) Efter det åkte jag, Madison och Jordan till the mall. Jag köpte skycket till prom som är på lördag :)
På kvällen åkte jag oh jaime runt en liten stund sedan åkte jag hem och efter det hämtade Chris upp mig och vi åkte över till Hannah. Där var hela våran prom grupp, vi åt glass och planerade inför prom :) Det ska bli superkul!!! 
Kom hem vi tolv, gick och la mig. Imorse åkte jag inte med till kyrkan. Jag spelade gitarr och nu åkte vi och köpte glass igen haha :) Nu är vi hemma, tori är över och vi gör roliga videos haha :) Har gjort lite läxor idag med :) Min helg var super!!!! Vi ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0