Oh sometimes I got a good feeling yeah!

Hejsan på er där hemma!
Kom precis hem från tennis game :) De hade så få spelare i deras lag så jag spelade mot våran bästa spelare och jag vann nästan!! Är så himla glad, och coach Walt blev imponerad så nu ska vi träna mina servar, så kanske jag kan bli en varsity singel player :D Varsity är de bästa i laget! Man är uppdelad i två grupper, Varsity och Junior varsity :) så det ska bli jättekul att få börja spela lite singel :)
 
Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig hade jag glömt att gå på toa så jag gick upp, in i badrummmet och sätter mig på toaletten.... När jag sedan kollar på handfatet ligger världens största håriga spindel där och kravlar! Jag sprang ut från badrummet och skrek.. Min värdmamma frågar vad det är som händer, jag säger att det är en enorm spindel på toaletten och hon går in och kollar! Efter några sekunder kommer hon springande ut och skriker! Det är en enorm spindel på toan!! Haha, vi försökte döda den men den ramlade ner i soptunnan så den lever fortfarande i en plastpåse! Hihi, det var det läskigaste jag varit med om typ :S
 
Är så atggad för homecoming nu det ska bli så kul :) Madison och Morgan ska ta oss till ett jättestort mall nästa vecka! :D Jippi <3 
 
Imorgon är det skolfoto till yearbook så nu ska jag gå och duscha och fixa mig så jag ser riktigt vacker och fin ut imorgon hihi <3
 
Godnatt på er!
Ingen bild idag för internet är långsamt! 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Haha kan se det framför mig....spindeln och ni som skriket. Tur den inte var i toaletten:)
Så himla kul att det går så bra i tennisen! Är stolt över dej<3
Puss o kram!!

2012-09-19 @ 07:05:57



Postat av: Johan Palmér

Uppss. Kommer du ihåg när farmor berättade att Anna kom hem till rummet i Tahiland och gick in på toa utan att tända:) Kul med Tennisen, låter super att du får bli "uppgraderad". ps vad är Homecoming?

Svar: Haha ja det kom jag ihåg! Homecoming är som en minibal! Jag ska göra ett inlägg om det för jag kan tänka mig att mormor och farmor inte vet vad det är hihi :D Och du! <3
Info om mig!

2012-09-19 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0